,

Michał Kaczmarek – CZEKAJĄC NA MIŁOŚĆ

Michał Kaczmarek – CZEKAJĄC NA MIŁOŚĆ 

PREMIERA 25.02.2010

Numer katalogowy : 00602527661384

Michał Kaczmarek to młody niezwykle utalentowany wokalista. Jest absolwentem prestiżowej Katowickiej Akademii Muzycznej a także kilkukrotnym zdobywca nagrody dla młodych wokalistów im. Andrzeja Zauchy. Jego debiutancki album jest owocem współpracy z Adamem Konkolem (leadrem zespołu Łzy, współtwórcą sukcesu Paulli). Na pylcie znajdują jak (sugeruje tytuł) piękne, nastrojowe ballady o miłości a także bardzo energetyczne pop-rockowe kompozycje. 

Track lista :
1.Miłość,cały mój świat  2.Moja Gloria  3.Ja kocham tylko Ciebie  4.Z Tobą w siódmym niebie  5. Małżeństwo na odległość  6.Moje serce nie ma czasu na miłość  7.Halo,ja czekam na Ciebie  8.Cicho,tych słów nikt nie cofnie już  9.Nic nie zmienisz już  10.Gdy wstanie dzień  11.W te święta  12.Miłość,cały mój świat(radio edit)

[źródło: UMP]

0 komentarze:

Prześlij komentarz