,

Przybora - piosenka jest dobra na wszystko



premiera - 11.11.2011
EAN-0602527854892
Nr kat – 278 548 9

Przybora, piosenka jest dobra na wszystko -  czwarta część serii pt: Poeci Polskiej Piosenki. Kompilacja ukazuje twórczość mistrza tekstów piosenek, który z wielką czułością, wysublimowanym żartem a ponadto z wyśmienitym kunsztem literackim pisał m.in. o miłości. Jego piosenek słucha już kolejne pokolenie a młodzi artyści bardzo chętnie włączają je do swojego repertuaru. Wśród wykonawców obok samego autora takie znakomitości, jak: Magda Umer, Anna Maria Jopek, Maciej Maleńczuk, Justyna Steczkowska, Kalina Jędrusik, Grzegorz Turnau, Lora Szafran i in.
Znakomita terapia duchowa dla każdego!!!

CD 1
1.Nie zakocham się tej wiosny już w nikim - Jeremi Przybora i Jerzy Wasowski
2.Pan chce odsłonić mi swe wnętrze - Łucja Prus
3.Pejzaż bez ciebie - Hanna Banaszak
4.Puk, puk, puk - Jeremi Przybora
5.Zakochałam się w czwartek niechcący - Barbara Krafftówna
6.Nie, nie, nie budźcie mnie - Kalina Jędrusik
7.Oczy przeźroczyste - Magda Umer
8.Pod twoim oknem - Bohdan Łazuka
9.Nie odchodź - Kalina Jędrusik
10.Dla ciebie jestem sobą - Ewa Bem
11.Jesienna dziewczyna - Jeremi Przybora i Kalina Jędrusik
12.Szarp pan bas - Barbara Krafftówna
13.Prysły zmysły - Irena Kwiatkowska
14.Żegnaj kotku - Hanna Banaszak
15.Piosenka jest dobra na wszystko - Jeremi Przybora i Jerzy Wasowski

CD 2
1.W kawiarence Sułtan - Grzegorz Turnau
2.Herbatka - Justyna Steczkowska
3.Bez Ciebie - Maciej Maleńczuk
4.Bądź mi tatą - Anna Serafińska
5.Moja dziewuszka nie ma serduszka - Paweł Kukiz
6.Nie, nie, nie budźcie mnie - Renata Przemyk
7.Utwierdź mnie - Ewelina Flinta
8.Droga do ciebie - Lora Szafran i Bogdan Hołownia
9.Panienka z temperamentem - Kayah
10.O Romeo - Magda Umer
11.Bo we mnie jest seks - Ewa Bem i Wiktor Zborowski
12.Już kąpiesz się nie dla mnie - Zbigniew Zamachowski
13.Pani Monika - Piotr Machalica
14.We dwoje - Janusz Szrom (gościnnie Ewa Bem)
15.Na całej połaci śnieg - Anna Maria Jopek i Jeremi Przybora

0 komentarze:

Prześlij komentarz