,

Best Of Disco Polo

Premiera: 30.04.13
UPC: 00602537398973
Cat: 3739897

Obowiązkowa składanka dla każdego fana polskiej muzyki rozrywkowej.
Największe przeboje Disco- Polo na 2 CD. Bayer Full, Shazza, Top One, Mr. Dex, Atlantis, Weekend I wielu, wielu innych. Składanka, która idealnie wpasuje się w piątkową imprezę jak i w niedzielne grillowanie.
Disco- Polo 2 CD na wiosnę dla każdego.

CD 1
1.Weekend – Ona tańczy dla mnie
2.Boys – Jesteś szalona
3.Milano – Bara, Bara
4.Akcent – Życie to są chwile
5.Skaner – lato w Kołobrzegu
6.Fanatic – Powiadali przyjaciele
7.Shazza – Baja Bongo
8.Top One – Ciao Italia
9.Bayer Full – Blondyneczka
10.Mr. Dex – Baju Baj
11.Model MT – Biała róża
12.Tarzan Boy – Promienie
13.Classic – Piękna miałaś twarz
14.Atlantis – Noce i dni
15.Maxim – Ciao Ciao
16.Michał Gielniak - Buzi buzi
17.Marki Polo – Brzydula

 CD2
1.Bayer Full – Moja muzyka
2.Play & Mix – Biała mewa
3.Wszystkie Marki Świata – ( Nieśmiałość) Całuj mnie
4.Model MT – Agnieszka
5.Weekend – Światła mego miasta
6.Fanatic – Jesteś moim snem
7.Ex- Problem – Moja Mona Lisa
8.Top One – Miła moja
9.Atlantis – Hey Boys
10.Sławek Lisowski- Na na na
11.Tarzan Boy – Tarzan Boy
12.Justyna i Piotr – Jak ptaki na niebie
13.Venus – Nasza nastolatka
14.Toledo – zakochajmy się
15.Kolor – Niech zyje Zycie
16.Centrum – Ach, dziewczynki
17.Boys - Wolność
[materiały promo UMP]

0 komentarze:

Prześlij komentarz